Medewerker klantcontact

Heb jij ervaring met klantcontact en kun jij onze klantenservice samen met je collega’s naar een hoger niveau tillen?

Als medewerker klantcontact zorg je voor een vriendelijke en efficiënte afhandeling van klantvragen voor al onze merken. Je helpt bijvoorbeeld vastgoedbeheerders, ondernemers en VvE’s met al hun praktische energiezaken. Ook vertrouwen wij complexe klantvragen en eventuele klachten aan je toe. Ervaring met het verlenen van excellente service aan klanten heeft onze voorkeur. Wij leiden je op tot energie-expert!

 

Wie zijn wij?

Hezelaer Energy is een vooruitstrevend energiebedrijf dat een leidende rol speelt in de energietransitie. Naast onze activiteit als innovatief energieleverancier, werken we aan het verslimmen van energiesystemen. Dat doen we door het integreren, automatiseren en optimaliseren van diverse energie assets, waaronder batterijen, zonnepanelen, windmolens en oplaadpunten voor elektrische voertuigen. We maximaliseren bovendien de waarde van de energieportfolio’s van onze klanten door zelfstandig handelstransacties uit te voeren. Zo dragen we bij aan een kostenefficiënt, energiezuinig en duurzaam energiesysteem.

Onze gezonde groeiambitie hebben we de afgelopen jaren waargemaakt dankzij voortdurende innovatie en actieve aanpassing aan de veranderende markt. Met een snel groeiend en enthousiast team bouwen we samen aan het energiebedrijf van de toekomst.

 

Wat ga je doen?

  • Je beantwoordt en behandelt het inkomende en uitgaande klantcontact per e-mail en telefoon
  • Je handelt complexe klantvragen en klachten af
  • Je draagt bij aan het uitbreiden van onze kennisbank
  • Je zorgt samen met je collega's voor een hoge klanttevredenheid


Ellen, medewerker klantadvies

Mijn werkdag is geslaagd als ik me in heb kunnen zetten voor vernieuwing en daar samen met mijn collega's een succes van heb weten te maken. Ik werk met plezier bij Hezelaer Energy omdat ik in vrijheid kan werken en ik een gemotiveerd en leuk team om me heen heb.

 

Wie ben jij?

  • Minimaal MBO+ werk- en denkniveau en
  • Aantoonbare werkervaring binnen het klantenservice domein
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel in woord als in geschrift (Nederlands)
  • Je vindt het leuk om samen te werken
  • Je werkt nauwkeurig en gestructureerd
  • Je voelt je prettig in een snel veranderende werkomgeving
  • Je bent zelfredzaam, nieuwsgierig, zelfstandig en klantgericht

 

Wat krijg je van ons?

  • Samen kijken we welk groeipad bij je past en je krijgt volop kansen om te groeien en ontwikkelen. We bieden begeleiding op maat!
  • Naast een marktconform salaris, reiskostenvergoeding en pensioenregeling is er een aantrekkelijke bonusregeling
  • Een creatieve, dynamische en informele bedrijfscultuur
  • Standplaats is ons nieuwe kantoor op Strijp-T in Eindhoven

 

Nieuwsgierig?
We leren je graag kennen! Laat een reactie achter via personeelszaken@hezelaer.nl en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

 

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.