Medewerker klantenservice

Hezelaer Energy zet zich in op het heruitvinden van het lokale energiesysteem, waarin we lokale vraag en lokale opwek één op één met elkaar verbinden. We werken stap voor stap aan een energieplatform dat dit mogelijk maakt en de basis vormt voor het energiebedrijf van de toekomst.

Op dit moment ontwikkelt Hezelaer Energy zich van traditionele leverancier van elektriciteit en gas, naar een full-service energiebedrijf dat zakelijk nederland voorziet in het volledige energiebeheer van hun onderneming. Door onze unieke aanpak met de inzet van energiecoaches onderhouden we een nauwe band met onze klanten. We helpen onderneming met het beantwoorden van alle energie- en duurzaamheidsvraagstukken en zorgen dat zij in staat zijn hun ambitie waar te maken.

Wij hebben een gezonde groeiambitie en hebben die de afgelopen jaren ook waargemaakt. Deze groei is het gevolg van continu innovatie en het actief inspelen op de veranderende markt.

 

Functie en taken

Als medewerker klantenservice bij Hezelaer Energy zorg jij er samen met je collega's voor dat onze klanten telkens weer optimaal geholpen worden. Bij ons geen sturing op gemiddelde gesprekstijd of aantal opgeloste cases. Eén ding telt: het maximaal ontzorgen van onze klanten bij hun energiezaken.

Als eerste aanspreekpunt van de organisatie is de medewerker klantenservice zeer belangrijk voor onze klanten. Je staat klanten te woord, behandelt vragen en gaat op zoek naar de antwoorden. Voor de afhandeling van klantvragen communiceer je regelmatig met de interne teams en sta je direct in contact met externe partijen zoals meetbedrijven en netbeheerders.

Als medewerker klantenservice help je onze klanten bij een veelheid aan onderwerpen, van facturen voor energielevering of netwerkkosten tot zonnepanelen en laadpalen. Hezelaer Energy is dé partner voor werkelijk alle energiezaken en jij hebt daarin een belangrijke rol in de ondersteuning van onze klanten.

  • Je zorgt er samen met je collega's voor dat onze NPS-score stijgt.
  • Je beantwoordt en behandelt het inkomende klantcontact.
  • Je neemt zelf contact met klanten op.
  • Je communiceert met zowel externe partijen (netbeheerders, leveranciers, meetbedrijven) als interne teams over klantvragen en bewaakt de opvolging en afhandeling.
  • Je verzorgt de klantadministratie en mutaties in ons CRM-systeem.
  • Je rapporteert aan de teamcaptain van je team.
  • Je draagt bij aan procesmanagement en verbeterprojecten.
  • Geen relevante werkervaring benodigd.

 

Wie zoeken we?

  • Je bent een zelfstarter die eventueel ook vanuit huis gestructureerd onderzoek kan doen en regelmatig rapporteert over de voortgang.
  • Je bent communicatief sterk, ook op schrift. Jouw schrijfstijl is ook voor niet-specialisten goed leesbaar.
  • Je bent servicegericht en een teamspeler
  • Je werkt constructief samen met collega’s binnen onze organisaties.
  • Je hebt creatief vermogen om zelfstandig oplossingen te bedenken voor problemen waarvoor weinig tot geen beschikbare literatuur is.
  • Je bent in het bezit van een MBO of HBO diploma

 

Functie-eisen

Hezelaer is een kleine organisatie met korte lijnen. Bij ons wordt een “agile” werkhouding vereist. Dit betekent dat je een flexibele opstelling hebt ten aanzien van de continue nieuwe eisen of wensen van (interne) klanten. Hierbij hoort dat je in staat bent om feedback te geven én te ontvangen en het mét elkaar te opereren als een ontwikkelteam. “Iedereen maakt fouten, maar uiteindelijk draait het allemaal om het gezamenlijk resultaat dat als team wordt behaald”. Er wordt van je verwacht dat je teamleden betrekt bij voorkomende issues en soms buiten eigen verantwoordelijkheid gaat om issues op te lossen. Verder is het van belang dat je jezelf continu kritisch en leergierig opstelt.

 

Wij bieden

  • Fulltime (40 uur per week) dienstverband.
  • Open en informele cultuur met innovatieve projecten die vooroplopen in de energiemarkt.
  • Veel ruimte om zelfstandig te werken en je creativiteit in te brengen.
  • Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, inclusief collectief pensioen, reiskosten- en bonusregeling.
  • Je wordt onderdeel van een jonge, snelgroeiende resultaatgerichte organisatie.
  • Ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden.
  • Gedeeltelijk thuiswerken is mogelijk.
  • Werken in een informeel team met een prettige werksfeer.
  • Een marktconforme vergoeding.
  • Een uitgebreid inwerktraject en de juiste begeleiding.
  • Hezelaer Energy heeft meerdere kantoren in o.a. Nijmegen, Eindhoven en Breda. Werklocatie Eindhoven (Strijp-S).

 

Laten we kennismaken

Herken je je in deze vacature en ben jij onze nieuwe collega die ons komt versterken? Dan ontvangen wij graag jouw CV en korte motivatiebrief op deze vacature. Sollicitaties mogen gestuurd worden naar bjorn@hezelaer.nl.