Customer Happiness Employee

Hezelaer Energy is een jong bedrijf dat naast traditionele levering van gas en elektriciteit, gespecialiseerd is in het realiseren en exploiteren van zon-, wind, warmte- en koude projecten in Nederland. Het team van Hezelaer Energy beschikt over jarenlange ervaring in de ontwikkeling van duurzame energie. Wij hebben een gezonde groeiambitie en hebben die de afgelopen jaren ook waargemaakt. Deze groei is het gevolg van een aantal keuzes die de afgelopen jaren gemaakt zijn. 

Wij zetten in op het heruitvinden van lokale energiesystemen: De één op één verbinding tussen lokale vraag en lokale opwek gekoppeld aan lokaal eigenaarschap en zeggenschap. Dit is de niche waarin we ons onderscheiden van de klassieke energiebedrijven en daar ligt de opgave op het aanbieden van totaaloplossingen en de ontwikkeling van een functioneel energieplatform. Wij staan voor duurzaam, lokaal, samen en transparant. Samen bouwen wij aan het energiebedrijf van de toekomst. 

 

Functie en taken

Als Customer Happiness Employee bij Hezelaer Energy zorg jij er samen met je collega's voor dat onze klanten telkens weer optimaal geholpen worden. Bij ons geen sturing op gemiddelde gesprekstijd of aantal opgeloste cases. Eén ding telt: het maximaal ontzorgen van onze klanten bij hun energiezaken. 

Als eerste aanspreekpunt van de organisatie is de Customer Happiness Employee zeer belangrijk voor onze klanten. Je staat klanten te woord, behandelt vragen en gaat op zoek naar de antwoorden. Voor de afhandeling van klantvragen communiceer je regelmatig met de interne teams en sta je direct in contact met externe partijen zoals meetbedrijven en netbeheerders. 

Als Customer Happiness Employee heb je een zeer uitgebreide kennis van de energiemarkt. Hiermee help je onze klanten bij een veelheid aan onderwerpen, van facturen voor energielevering of netwerkkosten tot zonnepanelen en laadpalen. Hezelaer Energy is dé partner voor werkelijk alle energiezaken en jij hebt daarin een belangrijke rol in de ondersteuning van onze klanten. 

  • Je zorgt er samen met je collega's voor dat onze NPS-score stijgt. 
  • Je beantwoordt en behandelt het inkomende klantcontact. 
  • Je neemt zelf contact met klanten op. 
  • Je communiceert met zowel externe partijen (netbeheerders, leveranciers, meetbedrijven) als interne teams over klantvragen en bewaakt de opvolging en afhandeling. 
  • Je verzorgt de klantadministratie en mutaties in ons CRM-systeem. 
  • Je rapporteert aan de teamcaptain van je team. 
  • Je draagt bij aan procesmanagement en verbeterprojecten. 

Je hebt bij voorkeur 0 tot 3 jaar relevante werkervaring.

 

Wie zoeken we?

  • Je bent een zelfstarter die eventueel ook vanuit huis gestructureerd onderzoek kan doen en regelmatig rapporteert over de voortgang. 
  • Je bent communicatief sterk, ook op schrift. Jouw schrijfstijl is ook voor niet-specialisten goed leesbaar. 
  • Je werkt constructief samen met collega’s binnen onze organisaties. 
  • Je hebt creatief vermogen om zelfstandig oplossingen te bedenken voor problemen waarvoor weinig tot geen beschikbare literatuur is. 

 

Functie-eisen  

Hezelaer is een kleine organisatie met korte lijnen. Bij ons wordt een “agile” werkhouding vereist. Dit betekent dat je een flexibele opstelling hebt ten aanzien van de continue nieuwe eisen of wensen van (interne) klanten. Hierbij hoort dat je in staat bent om feedback te geven én te ontvangen en het mét elkaar te opereren als een ontwikkelteam. “Iedereen maakt fouten, maar uiteindelijk draait het allemaal om het gezamenlijk resultaat dat als team wordt behaald”. Er wordt van je verwacht dat je teamleden betrekt bij voorkomende issues en soms buiten eigen verantwoordelijkheid gaat om issues op te lossen. Verder is het van belang dat je jezelf continu kritisch en leergierig opstelt. 

  • Zelfstarter die goed in teamverband kan werken, geen 9-5 mentaliteit. 
  • Bent in het bezit van een MBO of HBO-diploma. 
  • Bent service gericht. 
  • Bent een doorzetter. 
  • Bent een teamspeler. 

 

Arbeidsomstandigheden 

  • Open en informele cultuur met innovatieve projecten die vooroplopen in de energiemarkt.
  • Veel ruimte om zelfstandig te werken en je creativiteit in te brengen. 
  • Je wordt onderdeel van een jonge, snelgroeiende resultaatgerichte organisatie. 
  • Hezelaer Energy heeft meerdere kantoren in o.a. Nijmegen, Eindhoven en Breda.  
  • Gedeeltelijk thuiswerken is mogelijk. 
  • Werken in een informeel team met een prettige werksfeer. 
  • Een marktconforme vergoeding. 
  • Een uitgebreid inwerktraject en de juiste begeleiding. 
  • Locatie Eindhoven. 

 

Laten we kennismaken 

Herken je je in deze vacature en ben jij onze nieuwe collega die ons komt versterken? Dan ontvangen wij graag jouw CV en korte motivatiebrief op deze vacature. Sollicitaties mogen gestuurd worden naar bjorn@hezelaer.nl.